Grup Gavina de havaneres

grupgavinaeditat13

Tras un breve periodo de descanso, el Grup Gavina de havaneres vuelve a los escenarios con caras y voces nuevas. A Lluis Maria Nubiola, tenor y guitarra y a Maria del Carmen Nubiola, mezzosoprano y percusión, se han unido las voves de Ferran Pérez,  tenor y acordeón y Jesús Lardin, Barítono y guitarra.

La nueva renovación del grupo Gavina, dirigido por el maestro Lluis Maria Nubiola, es un nuevo revulsivo para el mundo de las havaneres, cuyo éxito está asegurado y celebraremos todos los aficionados.

Published in: on 11 diciembre, 2008 at 6:31 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://barbachano.wordpress.com/2008/12/11/grup-gavina-de-havaneres/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariosDeja un comentario

  1. hola
    estic buscan la havanera
    A CATALUNYA TENIM,no la trobu per enlloc, se que la veu canta i la necesito per fe un video, si amb pudeu dirma a on la puc compra o truba feu per favor , i sino esta editada encara, sols necesito la lletra pro millor si fos tot sensera lletra i musica
    esperu que amb diue algo
    una barassada

    • Hola:
      Siento no poder ayudarle; pero no tengo la menor idea de donde puede encontrar la habanera en cuestión. Lo siento.

    • hola digam el teu correo, te envio la lletra atentament, josep

  2. Ara es necesita tenir la partitura de A Catalunya tenim. Sabeu a on la puc comprar ?

    • Ignoro donde puede comprar la partitura referida. Seguramente dirigiéndose a algún grupo que la cante le podrán orientar.
      Siento no poder complacerle.

      F. Barbachano

  3. A Catalunya Tenim – Havanera

    T. Corona R. de Montfort

    Fa molt temps volia cantar
    A la terra catalana
    Un dia me’n vaig anar
    Per veure terres llunyanes

    Amb ganes de veure coses
    Vaig trencar el meu horitzó
    Sense pensar que em deixava
    A Catalunya el millor

    A Catalunya tenim
    Si entreu pel Pirineu
    Una vall que es una joia
    Doncs en lloc la trobareu
    I si es per la costa brava
    No hi ha res mes bonic
    Palamós i Empuriabrava
    Calella (l’Escala) i l’Estartit

    Encara hi ha molta gent
    Que no saben apreciar
    Les Rambles i el Tibidabo
    I els versos d’en Guimerà

    Si parlem de Montserrat
    De les serres la millor
    I una verge moreneta
    Que ens protegeix amb amor

    A Catalunya tenim
    Gaudi ens va saber donar
    Una Sagrada Família
    Que es l’orgull del català

    Una Plaça Catalunya
    Les Fonts de l’Exposició
    Amb un Montjuic al fons
    Que es (Un) lloc de contemplació

    Tot això em rosegava
    El cor i així vaig pensar
    L’estranger no em donaria
    Tot el que aquí em vaig deixar

    Un dia me’n vaig tornar
    I vaig resar amb els peus junts
    Perquè em serveixi ma terra
    De mocador pels meus ulls

    A Catalunya tenim
    La historia escrita amb dolor
    Amb un Timbaler del Bruc
    Que va fer córrer al traïdor
    I un Jofre dit El Pelós
    Si continuéssim buscant
    Que va donar a Catalunya
    Le Quatre Barres de Sang


Deja un comentario